Subject: FW: Torustike ehitus riigitee nr 22210
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 10:26:02 +0300

registreerimiseks

From: Jüri Drenkhan <[email-masked]>
Sent: Monday, August 11, 2025 10:24 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Torustike ehitus riigitee nr 22210

Tere

Transpordiamet on kooskõlastanud Altren Projekt OÜ töö nr. 23006 „Tartu
vald, Kõrveküla, kalja, Kubjaringi, Vahekalja, Tõrvalille, Tagakalja,
Eeskalja tänavate ehitus. Osa 2 Torustikud.“ Kooskõlastuse nr
7.1-8/24/19490-2

Kuna projekti soovitakse ellu viia osade kaupa, siis tekkis küsimus seoses
katet taastamisega sõiduteel. Konkreetsemalt veetorustiku V-45A ja V-45B
juures. Hetkel on näidatud katete taastamine koos tänavasissesõidu
ehitusega, kuid Tänava torustikud koos tee-ehitusega tehakse hiljem.
Küsimus on kas sõlmede V-45A ja V-45B juures tohib sõidutee asfalti
taastada puurimise stardikaeviku ala laiuselt? Hilisemas etapis kui tuleb
tänav ja sissesõidutee, siis taastatakse katted vastavalt projekteeritule.

Lugupidamisega

Jüri Drenkhan

AS Tartu Veevärk

Projektijuht

Tel: +372 730 6252, +372 5889 8786

[email-masked] <mailto:[email-masked]>